Danas nam većinu priča donose knjige, filmovi ili televizija, a ovim projektom ćemo potaknuti učenike da sami stvaraju priče pomoću pripovjedačkih karata. Karte prikazuju ljude, bića, mjesta i posebne predmete koje možemo pronaći u jednoj od 4 kategorije (svjetova) po kojima su karte podijeljene: svijet svakodnevice, vilinska zemlja, svijet čarolija i dvorski svijet.
U takvom pripovijedanju učenici razvijaju maštu izmišljajući prizore, likove i radnju. Pripovijedanje je ključno za poticanje mašte, a također predstavlja temelj za razvoj pismenosti i komunikacijskih vještina kao što su slušanje, govorenje, čitanje i pisanje. Ono također proširuje rječnik i izgrađuje razumijevanje ključnih pojmova kao što su shvaćanje i nizanje (određivanje ispravnog poretka)- temeljno znanje pripovjedača svih dobi.
Pričosvijet je prvenstveno i najprije namijenjen zabavi, ali predstavlja i vrlo korisno i obrazovno pomagalo. Bez obzira je li učenik usavršio vještinu čitanja ili je već samouvjeren čitatelj, ono može imati koristi od igre s ovim kartama na više razina- njihovima slikama, nazivima, pitanjima i naposljetku ključnim riječima, opisima i skrivenim poveznicama.
Ovakvim načinom pripovijedanja istražuje se jezik, , usavršuju komunikacijske vještine i uči se kompozicija književnog djela (uvod, zaplet, vrhunac, rasplet), a također primjenjivati i razlikovati ulogu dijelova proznoga teksta (dijalog, monolog, pripovijedanje, opisivanje).
U projektu ove školske godine sudjeluju učenici 5.a i 5.b razreda i u suradnji s učiteljicom hrvatskog jezika provodimo 5 radioica svaki drugi tjedan. Najbolje priče bit će objavljene u školskom listu. Projekt ima tendenciju rasta i širenja u smislu dramatizacije nastalih priča te stvaranje zbirke.